Aldrig mer kalla sömnlösa nätter

Jag är så glad just nu. Min mamma tyckte så synd om mig och Dawid som legat och skakat av kyla hela natten, så nu har hon varit och köpt ett element till oss som vi kan ha vid sängen. Så nu behöver vi aldrig mer frysa i mitt rum, wihoo. Ska snart kolla in den i ett uttag och se ifall den fungerar, men det behöver jag nog inte vara orolig för. Den e nog perfekt :) Så inatt kommer vi sova hur gott som helst, vilket behövs eftersom jag börjar 8 imorgon.. Aja tack så jätte mycket mami!


Kommentarer
Postat av: Mamsi

Blev lite svettigt va ;)

2010-01-13 @ 12:39:47
Postat av: Erica

hahaha jag svettades nästan ihjäl, ikväll blir det att ha på låg värme

2010-01-13 @ 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0