28 Januari

Idag fick jag äntligen prata en liten stund med papi på bildtelefonen. Haha vi har ringt om varandra sen i söndags, men idag fick vi tillsist tag på varandra. Blir alltid lika glad när jag ser honom. Efter middagen så åkte jag och mami till skogås centrum och handlade. Måste verkligen säga det att min mami är bäst, hon ställer alltid upp på allt oavsett vad det är. Finns ingen bättre mamma i hela världen. När vi kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig redo för sängen och nu ligger jag här i min säng, tittar på CSI och väntar på att Dawie ska komma hit. När han kommer vet jag inte vad vi ska göra, om vi antingen ska käka och kolla på film eller ifall vi ska sova direkt när han kommer. Får se hur vi gör.
Hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0