22.41

Har nyss pratat med papi på bildtelefonen. Alltid lika kul att få se och prata med honom! Ligger nu i min säng, nyduschad och käkar chips och dipp tillsammans med Dawid. Ska snart sova, måste upp tidigt imorgon även fast jag är ledig. Måste packa (haha nej jag har inte gjort det än) och fixa massa andra saker. Fick också reda på idag att det kommer finnas trådlöst internet där vi kommer bo på Åland. Så jag lär uppdatera under helgen också!
Nu ska vi fortsätta tjocka oss och sen sussa, hörs imorgon! Pussar

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Asså, där ser man. O vems dator hade du tänkt ta med då? ;)

2010-01-22 @ 11:20:29
Postat av: Erica

Hahaha din :$

2010-01-22 @ 11:34:48
Postat av: Pappsen

Fniss fniss... Stackars Mamsi! :-p//Pappsen

2010-01-24 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0