21 minusgrader - kan snön bara försvinna?

Gick på en promenad med Dawid efter han käkat frukost. Slutade med att mina fötter var iskalla och fysatan va ont det gjorde. Smärta!! Asså det var helt sjukt kallt ute. Frös nästan ihjäl! När jag kom hem satte jag på mitt älskade extra element (vad skulle jag göra utan det??) och det blev snabbt varmt och skönt i mitt rum. Så nu ligger jag i min säng med Nikki o gosar. Vi håller på att trycka i oss massa gott gott och tittar på tv. Ska snart hoppa in i duschen och sen ringa och terra Malin. Hon var ute och gjorde stan osäkert igår så jag gissar på att hon fortfarande ligger och sover. Får se sen vad jag ska hitta på.
Hörs sen! PUSS


MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0