Va? SL, snöar det iår igen?

Imorse höll jag verkligen på att dö. Fyfan va kallt det är ute. Trodde att det skulle vara rätt "varmt" eftersom solen sken, men idag måste ju vara den kallaste dagen på hela det här året. Hade så ont i ansiktet och mina fingar frös sönder. Imorgon blir det fjällräven och täckbrallor. Tänker aldrig mer frysa så mycket som jag gjorde idag. Blev sen riktigt förbannad eftersom min horbuss var försenad i 30 minuter. Kuuuuul att stå där och frysa. Kuuuul att jag kom försent till min administrations lektion. Skoldagen har varit rolig, as always. Slutar om 45 minuter, då blir det hem och plugga. Åh vad jag älskar mitt liv. Skolan tar självklart upp min fritid as usual.
Hörs sen. Pussar och kraaaaaaaamar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0