Trasig fot och ett gult kort

Gårdagen var jätte trevlig. Hela Dawids familj och släkt är så himla gulliga. Dom får en alltid att känna sig välkommen och lite som en del av familjen. Kom inte i säng förns vid halv 2. Och det satte sina spår när man skulle upp kvart över 6. Blev hämtad halv 7 av Robin, packade ner allt det sista och mina frallor, gurkor och energidrycker som snälla Janine hade gjort i ordning kvällen innan. Åkte ner till brandsprutan och sen åkte vi till cupen. Blev uppdelade i två lag när vi kom dit och vid 9 var det dags för det andra lagets första match. För dom höll det inte hela vägen på någon match, och i mitt lag gick det lite bättre, speciellt sista matchen mot BP. Även fast resultatet blev 0-0 så gjorde vi en grym match! Pressade till max och försvaret var bättre än någonsin. I slutet blev det lite kaos då jag blev så förbannad på en tjej som mosat ner mig på marken när jag inte ens har bollen, så det slutade med att hon slog mig på benet - jag sparkar henne nästan i ansiket - jag får gult kort - åker ut i två minuter och skrattar åt det hela. Kom hem för ca 1 timme sen och har nyss duschat och klätt på mig. Har så otroligt ont i båda fötterna, ena kan jag knappt gå på och den andra vill jag bara kapa av. Ska snart ner till Dawids match och sen åker vi in till stan, det blir födelsedagskalas för fulla muggar. Hörs imorgon!
PUSS

btw, GRATTIS STORASYSTER PÅ 24-ÅRS DAGEN!!!! FULLT ÖS MEDVETSLÖS



Kommentarer
Postat av: Jenny

Men syster inte kan du sparka nagon i huvuded hahahaha..



Bra jobbat var forsiktig bara du vill juh inte ha en skadad fot :-) Henne skiter jag i!



love U!

2010-02-14 @ 02:59:22
Postat av: Erica

Hahaha, men hon slog mig på benet, då får hon skylla sig själv :D

LOVE YOU!

2010-02-15 @ 10:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0