Torsdag, 08.00 - 16.30

Gårdagen var sämst, det enda positiva var att jag fick thai mat från centrum till middag. Haha mat gör mig lycklig. Sitter nu i skolan och luffar, eller vi har matte fast Lisbet är inte här (?). Frågan är ju vart hon håller hus. Fick också veta att jag har g i matte, asså det är helt sjukt. Är så stolt över mig själv. Sen har också halva klassen försvunnit efter lunchen, ingen orkade väl vara kvar eftersom vi började 8 och slutar halv 5, så man är ju lagom trött just nu. Efter skolan ska jag förmodligen träffa Fredrica om jag hinner. Ska gymma klockan 8. Måste bli fitt (haha) igen. Aja nu pratar jag om helt onödiga och ointressanta saker som ingen egentligen bryr sig om. Hörs sen när jag kommer hem.
Peace


Jag och min Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0