Tisdagen den andra februari

Sitter nu i skolan och har mentors tid. Sån waist of time. Sitter och tjaffsar om massa grejer som alla tycker olika om. Vill bara gå härifrån eftersom man blir så jävla irriterad. Ska efter vi slutat ska jag ner till Susanne och göra mitt individuella val, och jag vet fortfarande inte vad jag ska välja. Antingen historia A eller engelska B. Men det lutar åt historia, även fast hela min klass valt engelska B. Haha jag kommer sitta helt solo på alla historia lektionerna, fast det kanske är lika bra. Då får man något gjort iallafall. Ska sen hem och käka lite och sen dra till haninge och träffa Ida och Skorpan. När jag kommer hem ska jag plugga och sen träffa Dawid och kolla på Paradise finalen med honom. Sen får vi se vad som händer och vad som inte händer.
Hörs sen! PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0