Tisdag

Skoldagen gick bra som vanligt. Sista lektionen så fick vi gå ner till aulan och titta/lyssna på en föreläsning om hur man når sina drömmar och sånt. Rätt intressant faktiskt. Jag och Nathalie ställde också upp när han behövde 7 frivilliga, då fick vi typ göra en liten "teater", om man nu ens kan kalla de det. Efter skolan åkte jag hem och städade mitt rum. Lagade sen middag och vid halv 6 kom min baby hit, så käkade vi middag och lekte med Nicole. Låg sen och myste och tittade lite på tv och pratade. Dawid blev hämtad för en halvtimme sen av Peter, han ska på träning. Nu ska jag plugga och titta lite på tv, hörs sen! Pussar


En bild ifrån våran lilla "teater" (jag i vitt och Nathalie i rött)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0