Tikka masala & thai rödcurry

När jag slutat skolan åkte jag hem en snabbis och bytte om till mjukisbrallor och ett skönt linne. Tog sen tåget till haninge centrum för att möta Kim och Ida. Träffade först på Linda och Emelie vid tåget. Sen Hanna och Jasmine inne i haninge centrum och så gjorde vi Sanna sällskap på hennes jobb. Gick runt och tittade i massa affärer och tog en fika på ett as mysigt café. Åkte hem vid 7 och blev hämtad av Jelle i centrum. Köpte också färdigmat till mig själv eftersom familjen käkat soppa som jag inte är så förtjust i. Så det blev Tikka masala och chicken thai rödcurry. Apgott.
Ska nu klä på mig och åka ner till ishallen och hämta Dawid och sen åka hem till honom och ha myskväll med Paradise final!
Hörs imorgon, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0