Studiedag

Igår efter vi käkat middag och sånt, så åkte jag och mami upp till centrum och hämtade Mallan och Tobbe. Åkte hem och tittade på vinterspelen, haha så sjukt roligt program. Efter det kom Dawie hit, så tittade vi tre på sista filmen av Falk filmerna. Blev riktigt besviken på slutet. Inte bra någonstans, menmen. Efter filmen satt vi och pratade massa och vid halv 1 bestämde sig Dawid för att jag skulle raka av hans hår. Så en timme efter hade han 14 mm långt hår. Han blev aaaaaas snygg! Han passar lika bra i mellan långt hår som i kort/rakat. Efter det hoppade han in i duschen och jag och Malin fixade en extra madrass till henne.

Vaknade helt och hållet lite innan 11 av att Dawids mobil ringde. Vilket var lika bra eftersom det känns rätt dumt att sova bort dagarna. Vaknade självklart också, som alla andra dagar utav att alla i vårt hus för sånt jävla liv på nedervåningen. Kan man inte respektera att det faktiskt finns folk som sover? Och att man går in och ut i mitt rum varenda minut gör det inte bättre. Haha nu låter jag som världens bitterfitta men jag har verkligen tröttnat på att aldrig kunna få sova i lugn och ro! Speciellt dagar som den här då man är ledig. Dagens planer är iallafall att träffa Beckah i stan runt 2. Tror Malin ska följa med också. Vi ska väl gå runt och titta i affärer och kanske käka eller nått. Får se vad vi gör. Nu måste jag iallafall väcka Malin, är as hungrig.
Hörs sen! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0