Fredag - soo much to do..

Jag är as stressad! Har sjukt mycket saker jag måste göra. Måste fixa allting idag eftersom jag åker på cup imorgon bitti klockan 7 och när jag kommer hem så hinner jag bara duscha och klä på mig och sen ska jag iväg och fira min storasyster, så då har jag inte tid med att stå och försöka välja ut kläder och packa min väska och sånt där, så därför mycket jag göra det nu. Vid 7 ska jag hem till Dawid, vi ska fira hans mamma. Det lär bli as kul! Något som är mindre kul är att Linda ringde vid 2 och frågade om jag ville följa med på kryssning, vilket vore aaaas najs. Men eftersom jag ska på cup imorgon så kunde jag inte följa med. Så himla surt. Skulle vara så himla roligt! Hoppas iallafall att ni har as kul babe!
Nu måste jag fixa allting innan jag får panik. Puuuuuss

  • Packa min fotbollsväska till cupen imorgon
  • Leta upp en väska att lägga fotbollsgrejerna i
  • Ta med mjukiskläder till Dawid
  • Ringa Robin och tvinga honom att hämta mig hos Dawid imorgon
  • Välja ut kläder till ikväll
  • Välja ut kläder till imorgon kväll
  • Fixa en väska och lägga ner allting som jag behöver imorgon kväll
  • Duscha, föna håret och sminka mig
  • Köpa blommor till Janine
  • Städa mitt rum
  • Föra över pengar till mitt konto
  • Vara nere i stortorpshallen innan 7

Huuuuuur ska jag hinna allt dethär på mindre än 2 timmar? stress stress stress..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0