Söndagen den 21 februari

Fyfan va den här helgen har gått fort! Men det är ju som man säger, tiden går fort när man har roligt. För första gången så har jag ingen ångest över att det faktiskt är skola imorgon, får ju lov på torsdag så 3 dagar i skolan är inte så farligt. Har iallafall inte gjort något speciellt idag, jag och Linda gick hem ifrån Dawid vid 3 och jag höll på att dö av kylan! Herregud vad kallt det är ute. När vi kom hem lämnade Linda mina kläder som hon lånade igår och så körde vi hem henne, åkte ner till centrum och så fick jag thai mat idag igen. Kommer aldrig tröttna på att äta det. Gick också in på ica och köpte lite smått o gott. Nu ligger jag i min säng och tittar på tv. Ska förmodlingen snart ta en snabb dusch och sen kanske åka hem till Dawid där det ska kollas hockey klockan 9. Vet bara inte ifall jag orkar åka hem till honom, haha det är inte ens långt men jag är ju världens lataste. Får se hur jag gör. Nu ska jag återgå till mitt tv tittande.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0