So you think you can dance

Klockan är nu halv 10 och jag ska snart sova. Ligger och tittar på so you think you can dance, asså jag är så sjukt avundsjuk på alla deltagare. Dom är så gaaalet grymma. Ångrar ju nu att man slutade på dans för några år sen, haha inte för att jag skulle kunna bli lika grym som dom som e med där men ändå. Måste också duscha innan jag går och lägger mig, hur jag nu ska orka med det. Är helt slut och jag har redan borstat gaddarna. Så jag lär ju inte röra på mitt feta arsle ifrån sängen. Får duscha imorgon bitti istället, fast då måste jag iofs gå upp tidigare. Åh vad jobbigt allting blev nu..
Aja hörs imorgon! Pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0