Rensa tankarna

Den här dagen har verkligen varit piss. Har hamnat i små tjaffs med varenda person som sagt något till mig idag. Förutom Skorpan och Nicole. Ska snart ta ett långt varmt bad och rensa tankarna. Måste bli av med all ond energi som ligger inuti mig och bara väntar på att få komma ut. Måste också försöka börja planera mina veckodagar. Försöka kunna träffa alla mina homies så ofta som det bara går, även fast jag är död efter en lång skoldag. Får sån ångest när jag bara ligger hemma och sover för att jag är lite trött. Från och med nu ska jag hitta på något med nån vän efter skolan så ofta som möjligt. Efter badet ska jag hem till min man. Bättre avslut på en riktigt dålig dag finns inte. Eller jo, ifall jag hade fått träffa Malin. Eller vem som helst av mina vänner egentligen. Jag saknar alla mina vänner. Hatar att skolan tar upp all min fritid och att alla är så pass stora nu så att på vardagarna så jobbar ni och på helgen är det krogen som gäller. Nej nu babblar jag på om massa töntiga saker. Rakt på sak: jag saknar alla mina vänner - tänker jag göra något åt saken? OJA.
Hörs imorgon! Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0