Onsdag

Jackie och Patrik vann Paradise igår, varken jag eller Dawid blev förvånade. Man hade ju hört massa om att hon skulle vinna, men man fattade det också när man fick reda på att det va dom förra deltagarna skulle rösta på vem som skulle vinna. Kristoffer låg ju inte bra till på någons sida. Så att dom skulle vinna var rätt uppenbart. Nu när det är slut så kommer man ju inte ha något att kolla på, haha snacka om tvnörd.

Kom hem ifrån skolan för några timmar sen, riktigt onödig dag faktiskt. Första lektionen var inställd (och tur nog så låg jag hemma hos Dawid och sov den lektionen). Så jag kom lagom till lunch och sen var jag och Nathalie inte med på idrotten, för vi hade huvudvärk och jag har fortfarande ont i foten. Så idrottslektionen spenderades i skolans alla korridorer och hos våran sjuksköterska. Efter idrotten så slutade vi eftersom våran sista lektion var inställd. Tvingade ut oss själva i snöstormen och gick i rask takt till bussen. Nu ligger jag i min säng och tittar på tv. Efter middagen ska jag ha myskväll med Linda.
Hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0