Onsdag - snart dags för matte prov

Vaknade vid 7 och var jätte pigg, gick upp och duschade (haha jag somnade igår). När jag hade klätt på mig och allt så glömde jag bort tiden, så jag fick springa till bussen. Haha det är så pinsamt när man går på bussen efter att ha kutat som en galning brevid. Kom iallafall till skolan prick 8 och nu har vi information & layout. Monica är världens pain in the ass. Hennes röst skär in i öronen. Usch och fy. Sitter också och disskuterar om ordet hatar, vilket används alldeles för ofta. Jag kan helt ärligt säga att jag inte hatar en enda person, sen finns det faktiskt inte heller många som jag inte tycker om. Har liksom insett att det är så himla onödigt att ogilla personer för så töntiga anledningar. Man har liksom bättre saker för sig än att lägga ner energi på att ogilla människor. Livet är för kort för att gå runt och hata och vara ovänner utan anledningar eller av en töntig anledning, speciellt om det handlar om en person som man knappt känner. Man borde fokusera på andra saker liksom. Men iallafall, har snart rast och sen har jag matteprov. Hoppas verkligen på att det går bra! Så wish me luck.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0