Min fredag

Igår efter att ha sovit över hos Dawid, åkte jag hem och tog en lång dusch, fixade lite i mitt rum och käkade middag. När klockan slagit 5, klädde jag på mig snabbt och så körde snälla Jelle mig hem till Ida. Där fixade jag och Malin oss lite mer tillsammans med Ida och Linnéa, gick sen hem till Malins egna lägenhet och fixade oss lite mer. Eller Malin fixade sig lite mer och jag städade hennes lägenhet. Skippade dock köket då hon faktiskt får ta lite eget ansvar, haha. Traskade sen över till Nadja där det var proppat med tjejer. Hade hur kul som helst hela kvällen. Körde olika lekar, proppade i oss massor av gottigheter och vissa blev lite för runda om fötterna. Vid 11 var det dags för alla 11 tjejer att dra ut, så jag, Nina och Sandra tog bussen hem till trångsund. Min söta baby gick och mötte mig tillsammans med Bowie påvägen hem, så jag slapp gå själv. När vi kom hem till Dawid somnade båda på direkten. Tack tjejer för en grym fredagskväll! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0