Melodifestivalen

Fick skjuts hem vid 2 utav Dawids föräldrar. När jag kom hem så gick jag och la mig direkt. Haha så otroligt trött efter gårdagen. När jag sen vaknat låg jag i min säng tills vi skulle käka middag och efter det åkte jag och mami och hämtade upp Linda och så körde hon ner oss till ishallen. Så tittade vi på Dawids match och när den var slut så körde Peter hem mig och Linda till mig. Nu är vi fastklistrade vid soffan med mami och tittar på melodifestivalen. Haha vi vet typ vilka 2 är som tävlar. Menmen, alltid kul med lite nya artister. Efter melodifestivalen blir det antingen fest i grindstugan med Ida och Linnéa, eller träffa Malin eller hitta på något annat. Får se helt enkelt. En bra lördag blir det iallfall! Hörs imorgon eller lite senare.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0