Massor av frågor utan svar

Först och främst måste jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän, igår kväll efter att jag fått veta att en väldigt väldigt nära släkting till mig gått bort så blev jag helt förstörd. Vilket jag fortfarande är. Kunde inte sluta gråta. Åkte hem till Dawid och så fort jag blev lite ledsen så var han där och höll om mig. Så tack baby för allt stöd!

Blev ingen skola idag, hade aldrig orkat det. Sitter bara och tänker på allt som hänt, varför det hände osv. Det värsta är att det inte finns något svar. När jag vaknade hemma hos Dawid så klädde jag på mig och gick ut på långpromenad. Försökte få fram svar men lyckades självklart inte. När jag kom hem så gick jag och la mig. Vaknade för en liten stund sen och ska snart duscha. Efter det ska jag gå och lägga mig igen. Just nu är allting bara tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0