Måndagen den 15/1

Åkte till skolan vid kvart över 10, hade information & layout i en timme och sen var det dags för lunch. Mådde jätte illa och det var inte så värst god mat så det blev inte mycket lunch för mig. Sen var det info & layout igen och sen gick jag sällskap med Denise till bussen. Åkte hem och bytte om till mjukiskläder. Gick sen upp till centrum och köpte thai mat. Sååååå sjukt gott. Fick sen vakta Nicole medans mamma åkte och handla mat, då lekte vi massa och badade. Nu ligger jag i min säng, har feber och mår piss. Ska sova en liten stund och sen bara ta det lugnt hela kvällen. Min träning är inställd eftersom mossen inte är skottad, riktigt dåligt faktiskt. Menmen, finns inte så mycket att göra. Nu ska jag sova lite, hörs sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0