Just a day, just an ordinary day

Igårkväll så åkte jag hem till Dawid, tittade på hockey med han, Charlie, Erik och Linden. När matchen var slut var klockan helt plötsligt 12, så gick jag och la mig och grabbarna började spela cs. Nån timme efter fick jag sällskap av Dawie. Sov hur skönt som helst hela natten, tills Dawids mobil ringde klockan SEX på morgonen. Då gick han och grabbarna upp och för att titta på Sverige - Finland och efter det kunde jag inte somna om förns en timme efter. När jag äntligen fått somna om så blev jag väckt igen vid halv 9 av att Dawid gick och la sig igen, en halvtimme senare ringde hans mobil och då fick jag nog. Haha kul att den enda dagen på hela veckan man har sovmorgon på, så får man knappt någon sömn.

Åkte till skolan vid halv 11, hade info & layout innan och efter lunch med äckel Monica. Hon förstör alltid mina dagar, är så glad över att kursen snart är över. Sista lektionen var engelska, skönaste lektionen. Vi var bara 6 elever, resten av klassen vart var ni? Skyll inte på sl för vi andra kunde minsann komma till skolan med buss, tåg och tunnelbana. När vi slutat blev det en snabbis in på gina och sen kom mami och hämta mig. Så snällt! Har nyss tryckt i mig överdrivet mycket lasagne, hur gott som helst. Ligger nu i min säng och tittar på tv. Ska snart välja ut kläder till imorgon, blir hämtad av Dawid och co lite senare ikväll. Så det är bäst att jag gör det nu innan det är för sent. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0