It's complicated

Gårdagen var grym. Hade jätte kul och mysigt hela kvällen. Jag och min syster Frida käkade kina buffé på vårat älskade China Wang, där vi som vanligt hällde i oss massor av mat så att vi tillslut knappt orkar gå. Maten där är så sjukt god!!! När vi ätit klart så gick vi till ett café och så fikade vi tills det var dags att röra sig till filmen. Vi båda hade varsin överfull godispåse, men eftersom vi åt så mycket på buffen så orkade man knappt äta en enda godis, haha! Vi såg iallafall It's complicated och den var jätte bra. Skrattade hur mycket som helst, riktigt bra film. Sen var det en tjej brevid mig (som förövrigt luktade öl och sprit & skulle inte ens sitta brevid mig), som helt plötsligt mitt under filmen ba: Ursäkta.. jag tycker det är lite obehagligt att du inte har skor på dig. HAHA jaha? OCH? Asså jag och Frida höll på att dö av garv. Asså vem tar inte av sig skorna? Jag och alla som jag någonsin gått på bio med har alltid tagit av sig skorna för att sitta bekvämt. Var så nära på att slänga ur mig onödiga kommentarer som: "Jaha, då får du tycka det, för jag tycker att det är lite obehagligt att du och din vän stinker alkohol". Eller "Aa fast vi har ju betalat för dom här platserna, så om det stör så otroligt mycket kan väl ni sätta er på era riktiga platser" och massa andra saker. Haha! Efter filmen gick vi till tåget och så hade vi varandras sällskap i telefonen påvägen hem. Tack för igår syster! Det var jätte mysigt! Love you <3


Min fina syster


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Åhhh så mysigt Ni hade ser jag! TOPPEN!!! SMILE; pappsen ILY!!!!

2010-03-02 @ 21:17:47
Postat av: Erica

Ja det var jätte mysigt :D

Love you papi

2010-03-04 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0