Idag känns det i varenda del utav kroppen att man lever

När jag kom hem så skyndade jag mig in, fysatan va kallt det är ute! Mina tår höll på att frysa sönder. Tål verkligen inte kylan, får så ont i hela kroppen. Självklart så är det ju så att när man ställt in sig på att det inte ska komma nå mer snö, så blir det snöstorm. Typiskt! Käkade en sen lunch med min syster som var hemma på besök. Har sen också varit barnvakt åt lilla Nicole som är jätte sjuk, tycker så synd om henne. Nu ligger jag i min säng med mitt extra element på högsta möjliga värmen och dricker varm oboy. Har ont i varenda del av kroppen, speciellt mina ben och rumpa efter gårdagens bodypump. Så mina planer är att ligga i min säng och inte resa på mig om jag inte verkligen måste. Ikväll ska jag träffa Linda och förmodligen köpa massor utav godsaker för att sen åka hem till Dawid och kolla på hockey med han och dom som kommer vara där. Så det blir en rätt lugn fredag, orkar ändå inte kriga ut i snöstormen för nått party. Det får vänta tills imorgon. Hörs sen! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0