Vilse i Blåsut

Igårkväll så åkte jag hem till Nathalie i stureby, mötte upp Evelyn på bussen och sen Amanda vid Nathalies busshållsplats. Chillade där ett tag och sen tog vi bussen till blåsut. När vi gått av har vi ingen aning om vart tunnelbanan ligger, så vi frågar några killar som svarar as drygt att vi ska gå till höger. Vi fattar självklart inte, så vi går runt och fortsätter leta. Tillslut så ringer jag Fredrica som bor där, men eftersom jag är så himla dålig på att förklara så förstår hon ju självklart inte vad jag menar när jag säger att jag står vid en bro och en bensin mack. När vi tillslut hittat tunnelbanan så ser vi en as stor råtta. Asså jag skämtar inte, den va enorm. Typ lika stor som en katt, okej nu överdriver jag men den va helt sjukt stor för att vara en råtta. Blev så jävla rädd, usch usch! När vi står och väntar på tunnelbanan så dyker Nathalies killkompisar upp från ingenstans. Så då skulle vi helt plöstligt vara i blåsut (dom hade sagt att vi skulle till skärmabrink), så stackars Simret som typ väntat på oss i skärmabrink i typ 1 timme skulle då åka till oss istället. Efter många om och men så åkte vi istället till Simret i skärmabrink och så gick vi till festen. Var inte där länge alls, jag, Evelyn och Amanda va så otroligt trötta och otaggade. Deckade iallafall i Dawids säng runt 3 slaget medans han & Charlie tjaffsade om vem som vann på fifa och massa annat.Tack iallafall för gårdagen tjejer! :)

Och här är lite bilder ifrån gårdagen, anledningen till att det bara e bilder på oss är
för att dom andra på festen ville icke vara med på bild (:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0