Fullspäckat schema

Kom hem för en liten stund sen och ska nu hoppa in i duschen och hinna käka frukost/lunch. Måste också välja ut kläder till nu och sen även till ikväll. Blir hämtad om 45 min av Qela (Dawids syster). Ska nämligen på bio med henne, Björn och barnen, vi ska se Prinsessan och grodan. Haha har längtat hela veckan! Tror den kommer vara as bra. Efter bion ska vi titta på Dawids match och då kommer även Linda ner dit. Efter matchen så ska vi hem till Malin om vi hinner för att käka middag och sen skynda oss hem för att göra oss i ordning för lokal fest, på den ska även alla tjejer i min klass på, så det ska bli kul att umgås med dom också. När vi känner oss klara på lokalfesten så ska jag och Linda vidare på lagfest, så det blir en grym lördag med massor med saker att göra. Uppdaterar innan jag drar hem till Malin, vilket blir ikväll någon gång. Hoppas alla får en as bra lördag, för det kommer jag ha!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0