Fuck this and that, nu tar jag lov

Gårdagen var ett helvete, spydde från 7 på morgonen till 10 på kvällen. Jag ville verkligen dö. När jag skulle borsta tänderna så tittar jag mig i spegeln för första gången på hela dagen, så ser jag att jag har röda utslag i hela ansiket. Då har tydligen varenda blodkärl i mitt ansikte spruckit för att jag ansträngt mig så himla mycket. Kuul, då kan man inte lämna huset förns dom försvunnit. Ligger nu i min säng och är helt död. Dricker avslagen cola eftersom det tydligen är as bra för magen, är också hur hungrig som helst men jag vågar inte äta något eftersom jag inte vill spy upp det. Så det blir väl att inte äta något idag heller och bara försöka sova bort allting. Får iallafall lov idag eftersom jag åker bort imorgon, ska bli skönt att komma bort ett tag och förhoppningsvis så är jag frisk imorgon.
Aja nu ska jag sova, hörs ikväll om jag mår bättre. Peace

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Oj javlar!! Stackars dig! Ta det valdigt lungt dom narmaste dagarna for du kommer sakert kanna dig yr och som att du kommer svimma.. Jag hade samma sak nagra ar sedan och det var till och med sa att ogonen hade blod i sig (pa det vita).. Skit ackligt!!



Saknar dig! Krya pa dig sotis :-)

2010-02-24 @ 15:31:29
Postat av: Felicia

krya på dig!!

2010-02-24 @ 17:21:20
URL: http://flislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig. Alla saknar dig i skolan!

2010-02-25 @ 12:44:19
Postat av: Erica

Jenny: Ja jag kommer inte lämna min säng tills jag mår riktigt bra igen. Att vara magsjuk är fan det värsta som finns. Tack så mycket. Saknar dig big sis! <3



Felicia: Tack gumman!



Anonym (nån i klassen?): Jag saknar er också knasbollar

2010-02-25 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0