Fridas födelsedagskalas

Efter Dawids match åkte vi hem till honom så hoppade han in i duschen och jag fixade i ordning mig. Sen körde Qela in oss till Fridays på stureplan där alla var. Käkade en as god pasta rätt! Mums mums mums. Satt och pratade om allt och ingenting under middagen. Det var as trevligt! Sjöng för Frida och sen skulle dom röra sig mot collage. Eftersom jag är en liten plutt och inte kan följa med så kom Dawids mamma och hämtade mig och så rörde Dawid sig till någon bar med Linden & Charlie. Åkte hem till Dawid, låg och tittade på tv med hans föräldrar och deras homie tills jag inte orkade hålla upp ögonen. Somnade så fort jag la mig i Dawids säng och vaknade inte ens när han kom hem. Snacka om trött tjej. Tack iallafall syster för en as bra kväll! Hoppas du är nöjd med allt :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0