En tidig födelsedagsmiddag

Skoldagen var sån waist idag. Två lektioner och sista var inställd. Vilket var världens lättnad eftersom vi skulle åkt skridskor på isen, och för er som känner mig bra vet att jag inte gillar att vara ute på isen. Livsfarligt ju. Även fast isen är jäääätte tjock så vet man faktiskt aldrig. Var kvar i skolan ett tag med Nathalie, Emelie, Sima och Hassan. Satt i entrén och lyssnade på när Hassans kompisar stod och sjöng. Haha det är det som e så skönt med våran skola, ingen skäms för nått. Alla är sig själva. Gick sen till bussen och åkte hem. Har suttit och tittat på tv med min storasyster som är hemma på besök, så hela dagen kommer gå åt att umgås med henne. Träffar ju inte henne så ofta eftersom hon och Vladde bor ute i tumba liksom. Vi ska snart fixa käk, vi i familjen ska fira Frida (min storasyster) idag eftersom mami, Jellsson och Nikki drar till lindvallen imorgon. Så dom missar hennes födelsedagsparty som är på hennes riktiga födelsedag på lördag. Men det gör inte jag och Dawid, vi får fira henne dubbelt.
Nu måste jag hjälpa till här hemma, hörs sen.. Puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0