Depp-måndag

Idag är en sån dag när man bara känner att allting är fel och man vill bara försvinna. Alla i klassen är sura och otrevliga, Monicas otroligt irriterande röst skär in i öronen och man vill bara hoppa ut genom fönstret. Får ångest när jag ser mitt hår som är grönt och slitet. Och har nu bestämt mig för att raka av skiten och börja om på nytt. Haha nej inte riktigt, men ändå. Det skulle vara rätt skönt ändå, slippa behöva tvätta håret, tänka på ifall det är fettigt eller inte osv. Slutar om mindre än 2 timmar, då ska jag hem, förhoppningsvis träffa Dawid och sen bara gömma mig under täcket resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Men du blev ju så fin i håret och så fick du chips o naturgodis så nu är du väl inte så deppig längre :)



Pusslööööövu!

2010-02-01 @ 20:37:30
Postat av: Jurka

Hahaha ja mat hjälper alltid ;D thank you maaaaami.



LOVE YOU

2010-02-02 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0