Alla hjärtans-dag!

Har haft en jätte bra alla hjärtans-dag! Dagen började med att jag och Dawid gosade extra mycket innan vi gick upp och käkade frukost. Blev kärleksmums till frukost, haha rätt passande faktiskt. Åkte sen till heron city tillsammans med Linden & Jean. Käkade thai buffé och sen spelade vi bowling. Ingen av oss har klarat av att enats om vilket lag som vann, men enligt mig och Jean så vann vårat lag. Åkte sen ner till stortorpshallen och kollade på Charlies match, sen åkte jag och Dawid hem till mig. Blev massor av pussar och kramar och så öppnades det presenter. Sen gick vi på promenad hem till Dawid. När vi kom in tog vi en lång varm dusch och sen käkade vi en aaaaaas god middag. Efter det var klockan helt plötsligt 11 och jag somnade så fort vi sagt godnatt. En enkel, fast ändå jätte mysig alla hjärtans-dag. Precis så som det ska vara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0