All the crazy shit we did last night

Igår var jag ju på bio & käkade thai mat med Qela, Björn & barnen och så såg vi Prinsessan och Grodan, filmen var as bra men den innehöll en del läskiga scener. Haha jag är 16 år och är fortfarande rädd för disney figurer. Kände mig så töntig när jag frågade Jolene ifall hon blev rädd under filmen och så får man svaret: Nej, asså jag vet ju att det inte är på riktigt. Och så tittade hon på mig som om jag vore lite efterbliven, haha! När vi åkte hem så var trafiken kaos, lika så påvägen dit. Kan inte snön bara försvinna? Såg andra och tredje perioden av Dawids match, hann inte åka hem till Malin vilket sög. Istället åkte jag och Linda upp till centrum, köpte thai mat och sen åkte vi hem till mig för att fixa oss. Jag var rätt otaggad och orkade verkligen inte fixa till mig, även fast det var 18-års fest. När jag och Linda är på bussen och ska av, så stannar inte busschauförren även fast vi plingat och ropar att vi ska av. Så jag, Linda, Pippi och Idun fick gå från fäbodvägen till pärlan. Va så himla sur när vi gick där i snöstormen, jävla cp gubbe som inte stannar. När vi kom till lokalen var det redan fullproppat med folk, även fast klockan bara var 10, och det rullade in fler och fler under kvällens gång. Hade faktiskt riktigt kul. Blev dock typ helt blind så fort dom satt på sånna där blinklampor, och att dom aldrig kunde bestämma sig ifall det skulle vara tänt eller släckt. Musiken var bra, förutom att någon alltid bytte så fort det kom en bra låt. Rätt typiskt. Blev också indragen i den där jävla ringen som dom envisades med att göra hela tiden, och självklart var det mr fat guy som drog in mig varje gång. Han försökte också dansa med mig och sjöng "I know you want me" med suget i blicken, hahaha. För att kunna komma loss fick jag köra klassikern "jag måste bajsa" och då släpper dom minsann alltid lika snabbt. Gick och varnade Felicia direkt med att passa sig för honom, 5 minuter senare ser man honom hålla i henne hårdare än vad han gör med kakburken, och det är hårt ska ni veta. Vid 12 snåret drog jag och Linda vidare till brandsprutan, där alla måste ha glömt bort hur man festar. Va där ett tag, satt och umgicks med alla och hann med en dans eller två. Tog sen en taxi hem till Dawid där alla var fullare än någonsin. Linda, Erik, Dennis och Forre bjöd på dans medans jag och Dawid låg och asgarvade i soffan. Somnade runt 5 och vaknade inte förns vid 2 av att mamma ringde..
Nu blev inlägget as långt men tack alla för gårdagen! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Mr. fat guy HAHAHAHAH fyfan. Jag måste bajsa, så sjuk du är. Hahaha herregud.

2010-02-21 @ 18:13:00
URL: http://flislife.blogg.se/
Postat av: inda

tack själv för helgen gummsilumsan. Puss <3 <3

2010-02-21 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0