2 dagar senare - tom mage & en grinig Erica

Jag är så otroligt hungrig. Nu har det gått två dagar sen jag spydde upp exakt allting som någonsin funnits i min stackars mage. Igår spydde jag ingenting men var riktigt nära på att göra det flera gånger. Nog om det. Idag mår jag bättre, är fortfarande hängig och har nog aldrig varit såhär hungrig i hela mitt liv - vilket resulterar med att jag blir på riktigt dåligt humör. Har fortfarande spruckna blodkärl i hela ansiktet, så jag ser fortfarande läskig ut. Är också riktigt ledsen eftersom jag egentligen skulle åkt till skåne idag för att hälsa på min momo & moffa och gå på begravning imorgon, men eftersom det är kaos med SJ så fick vi ställa in resan. Så jävla tråkigt. Saknar min momo & moffa jätte mycket, och begravningen ville man ju inte missa. Det var ju typ enda sättet att kunna få ett ordentligt farväl. Aja just nu ligger jag i min säng, vilket jag gjort i två dagar nu. Har nyss bytt lakan och duschat, vilket e obeskrivligt skönt. Haha svårt att förklara, men ni förstår säkert vad jag menar. Dagens planer är iallafall att ta det lugnt, kanske träffa Dawid och ÄTA (om jag nu får i mig nått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0