12 februari

Riktigt dålig uppdatering hela veckan, men jag har verkligen haft fullt upp. Igår var jag ju som sagt ledig. Åkte till farsta med Malin och shoppade, sen åkte vi till haninge och så köpte jag en födelsedagspresent till Dawids mamma, åkte sen hem till mig och fixade middag till oss två, åkte sen tillbaka till haninge för att besöka handens närsjukhus. Kollade upp min fot som jag har haft ont i as länge. Åkte sen hem till mig igen och avslutade kvällen hemma hos min baby.

Imorse när jag vaknade mådde jag så otroligt dåligt. Mådde illa och hade jätte ont i huvudet. Var så nära på att börja grina för att jag mådde så dåligt. Gick till bussen och sen tog jag tunnelbanan i farsta till hornstull där hela klassen skulle mötas. Besökte någon tidning där dom skulle prata om administration i arbetet, men hon som jobbade där snackade bara om hennes tidning, as boring. Så besöket gav ingenting. När vi gick till tunnelbanan så försvann hela klassen förutom jag, Divjot och Fatima som inte ville skolka och faktiskt åka tillbaka till skolan och gå på resten av lektionerna. Även fast jag mådde som jag gjorde. På tunnelbanan så säger våran lärare att vi tre kan åka hem istället och få närvaro ändå, för hon tyckte att det inte fanns någon mening med att ha lektion med 3 elever. Så jag åkte hem, träffade Erik på bussen så jag hade sällskap hela vägen hem. Har nu legat och sovit i nästan 2 timmar och jag mår lite bättre nu. Ska snart göra lunch och sen fortsätta sova.
Hörs sen! Puuuuuussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0