Underbar jul

Åh vilken bra jul jag haft! Julafton började hemma hos Dawid med att vi gick upp vid 7, så badade vi ute i deras jacuzzi hela familjen, as mysigt. Sen var det jul-lunch hemma hos mig med familjen och Dawid, efter det åkte Dawid hem till sig och jag stannade kvar. Så firade jag jul med min fina familj och senare på kvällen åkte jag hem till Dawid och fortsatte fira julafton. Jätte mysigt var det! Fick jätte fina julklappar, men det bästa av allt var att få se allas glada miner när dom öppnade presenterna jag och Dawid köpt. På juldagen åkte jag och Dawid hem till min älskade pappa. Här har vi firat julafton igen, ätit massa god mat, myst, lekt med Apollo och bara haft det helt underbart. Idag åker vi hem igen, känns riktigt tråkigt, men är ändå jätte glad över att vi haft det så himla bra. Tack alla för en helt underbar jul! Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0