Mys med la familia

Igår efter skolan var jag med tjejerna hemma hos Mickis. Tittade på Paradise finalen, snackade skit och skrattade tills vi fick ont i magen. Åkte hem vid 10 och så kom min Dawid hem till mig.

Idag hade jag bara en bild lektion på morgonen, så istället för att åka till skolan för en lektion så låg jag hemma och sov. Så skööönt att få sova ut. På måndag är det sista skoldagen för den här terminen, sjukt hur tiden bara flyger iväg. Men jag klagar inte. Idag ska jag bara ta det lugnt hemma med familjen. Ska laga en sjukt god middag och sen ska vi alla mysa och titta på film. En riktigt mysig hemma kväll med familjen. Hoppas alla får en fin fredag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0