Lucia

Och så var den helgen slut. I lördags var jag hemma hos Linden med Dawid. Käkade middag och tittade på hockey. Åkte sen hem till Dawid och fortsatte ha lördagsmys med Qela, Björn och Jean.
Igår var jag först på lucia konsert i globen med mamma. Jätte fint var det! Efter det åkte jag och Dawid in till stan och käkade kina buffé. Var lite som att fira våran 18 månaders dag som är idag. Maten var iallafall aaaaas god och vi satt där i några timmar och det var jätte mysigt. Åkte sen hem och myste.

Nu sitter jag i skolan och ska när som helst gå på lunch. Går i skolan till halv 5 och sen blir det raka vägen hem, plugga ett tag och sen in till jobbet och skriva på lite papper. Hörs sen! Hoppas alla får en fin lucia. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0