Äntligen jullov!

Jag är leeeedig. Fyfan va skönt. Blev klar med alla inlämningar och prov innan lovet, så nu är jag helt fri från allt som har med skola att göra i 3 veckor! Igår jobbade jag från 8 till 5, åkte sen till farsta där Dawid var, så handlade vi lite julklappar. När vi var färdiga där köpte vi hem thaimat till oss och hans föräldrar. När vi ätit färdigt tittade vi på det andra avsnittet av Morden i Sandhamn och efter det var det läggdags.

Idag har jag verkligen sovit ut. Så jäkla skönt att vakna vid halv 11 och veta att jag kan fortsätta ligga där hur länge jag vill. Nu sitter jag och tittar på tv och ska snart duscha. Vid 1 kommer mamma, Frida (min syster) och Vladde och hämtar upp mig. Vi ska åka till Fridas farmor Ulla i uppsala och äta julmat. Mys!
Hörs sen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0