20 dagar kvar

Idag var jag och Dawid och handlade julklappar i skärholmen. Shit va mycket folk det är som handlar redan nu, eller ja det är ju bara 20 dagar kvar men ändå. Så nu är jag nästan klar med alla, bara 3 klappar till och sen är allt färdigt. Riktigt skönt att ha det avklarat. När vi var klara där åkte vi till trånkan, käkade lunch och sen körde Dawid hem mig. Så åkte jag och mami hem till Ami i mitt lag och hämtade alla newbody produkter som jag sålt. Haha lyckades sälja 54 paket så nu har jag tre stora kassar fyllda med underkläder som jag måste dela ut till alla som beställt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara ligga i soffan hela kvällen med min man, är ju fortfarande jätte förkyld och måste verkligen bli frisk innan måndag. Hoppas alla får en fin lördag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0