Trött tjeeej

Just nu vill jag bara sova, är så otroligt trött. Har vaktat Nicole i över en timme nu och jag är redan helt slut. Haha kommer sova som ett barn vid 5 när mamma och Jelle kommer hem igen. Men ja, dagens planer är att ha Nicole, åka till farsta och shoppa med Dawid, baka till fotbollsskolan och sen hitta på något roligt ikväll. Aja nu ska jag sätta på Bamse, Nicole har tjatat non-stop sen mamma och Jelle drog. Tack o lov att hon ska sova lunch om 50 minuter. Måste också ställa fram frukost till Dawid och Erik, dom kom hit inatt en aning runda om fötterna och tjatade om mat, så dom lär ju vara super hungriga när dom vaknar. Haha gud känner mig som en hemmafru. Aja hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0