Tillbaka till verkligheten

Igår var jag i skolan, shoppade med tjejerna, lekte med Nicole, tränade (myggen åt upp mig) och träffade Dawid. Så ja, jag hade helt enkelt inte tid för att sitta vid datorn.

Idag började vi klockan 8 och för första gången så var det faktiskt inte alls jobbigt att gå upp. Hade två lektioner och sen slutade vi. Skööönt. Så då gick jag och Denise upp till farsta centrum och kollade lite i affärer innan vi åkte hem. Är så jäkla sugen på att köpa massa höstkläder men jag hittar ingenting som jag vill ha. Riktigt typiskt. Men förhoppingsvis så kommer det in fina höstgrejer i affärerna snart. Aja nu ska jag sluta babbla om mina klädproblem och fixa lite lunch, är suuper hungrig. Måste också fixa massa grejer innan jag drar på match, ser verkligen fram emot att bli mer sönder biten av alla mygg.. mmmmm älska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0