Sweet dreams

Åh jag är så trött. Min dag började med att jag spelade match mot sätra, vann med 2-1 och det kändes så otroligt skönt att få slå dom. Fick också göra höstsäsongens första mål, haha och det känns ju alltid lite roligare att få göra mål när man har sin egna lilla publik på sidan. Den bestod av Malin, Issa, Nicole, Linda, Dawid och Jean. Efter matchen åkte jag och Dawid hem till mig. Sen duschade jag och så fixade jag käk till mig, Tobbe, Jonas och Nicole. När vi käkat färdigt blev jag och Nicole hämtade av Qela och så åkte vi till Heron för att kolla på bio tillsammans med Björn, Charlie och Jolene. Jätte mysigt! Nu har vi nyss kommit hem från bion, så lilla Nicole ligger och sover och jag funderar också på att göra samma sak. Väntar bara på att min babe ska komma så att jag kan få somna i hans famn.
Imorgon blir det shopping i haninge och thaimat med Qela. Sweeet

Kommentarer
Postat av: Pappsen

HUrra lilla tösen gjorde årets första mål... :-D

Nu börjar du målspottare hoppas jag... Jag satt vid datan och skrek WOW! Erica kommer att bli målskytte SMILE

Pappsen

2010-08-29 @ 07:39:15
Postat av: Jenny

Wooowww

Bra jobbat sis!!

"Mera mal,.. mera mal... mera mal.."



Puss Puss

2010-08-29 @ 09:10:22
Postat av: Erica

Pappa: Hahaha det var faktiskt säsongens första mål, inte årets :P haha. jaa nu börjar det gå riktigt bra för oss igen så man får ju hoppas. pusspuss



Jenny: Haha meera mål :D PUSS

2010-08-29 @ 09:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0