Sjunde Augusti

Hej på er! Dålig uppdatering igen, meen jag har inte tid. Dom senaste dagarna har jag tränat, träffat vänner, hjälpt till lite på Dawids föräldrars firma och igår firade vi Nicole (igen) fast den här gången med Jelles släkt. Åkte sen hem till Jennifer där det var kräftskiva. Jätte mysigt var det! Åkte sen hem vid 12 för att göra Bowie sällskap (jag & Dawid har honom hemma hos mig den här helgen). Så ja, det var väl det jag gjort dom senaste dagarna.

Idag ska jag och Linda gå på nån hammarby match. Typ deras B-lag eller vad man ska kalla det. Men det lär vara lika roligt för det. Efter det ska jag käka middag med Qela & Björn och efter det vet jag inte riktigt. Nått lär jag hitta på. Är riktigt sugen på att gå på bio eller bara hyra nån film. Det är så mysigt att göra det när det regnar ute. Nu ska jag gå på promenad med Bowie och sen börja fixa mig. Har massor av bilder att visa så det kommer upp lite senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0