Första dagen avklarad

Då var första skoldagen i tvåan avklarad. Känns precis som vilken dag som helst. Haha låter så kul när folk pratar om att ettorna är såå himla små, haha öh vi var ettor för typ 2 månader sen och det är ju knappast så att man känner sig sååå himla mycket äldre och större för att man gått upp en årskurs. Fick iallafall veta att våran Arne ska bli våran mentor, vilket verkligen är ett plus med tanke på våran förra. Har också bytt klassrum, så nu slipper vi gå upp för mördartrappan varenda morgon. Efter skolan åkte jag hem, käkade middag och sen träffade jag Victoria och hennes urgulliga hund Elvis för en två timmars promenad. Riktigt skönt att komma ut och röra på sig. Träffade också Dawids söta mormor och morfar som jag inte träffat på jättejätte länge. Nu är jag hemma igen och ska snart klä på mig, väntar bara på att Mulle Meck Dawid ska ringa mig.
Hörs imorgon, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0