Aquaria

Jag är helt död. Åkte först till farsta för att äta lunch med 2 av mina systrar, Saga och Olivia. Sen åkte jag, Frida & Nicole in till stan för att åka till Aquaria. Haha bussresan från centralen dit var pain. Höll på att svettas ihjäl med resten av folket som befann sig på bussen. När vi äntligen kommit fram gick vi in och tittade på massa coola fiskar. Haha jag blev typ mer glad än vad Nicole blev när jag såg samma fisk som Doris i Hitta Nemo. När vi var klara där tog vi båten tillbaka till slussen och så promenerade vi därifrån till stockholm södra. Så tack mina söta systrar för en rolig dag! Nu är jag hemma igen och ska snart dra på match borta i Aspudden. Är riktigt taggad så det lär bli en rätt bra match. Nu måste jag packa min väska, hörs imorgon eftersom matchen inte är slut förns vid 10 och sen ska jag vara med mina tjejer.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0