Äntligen lite nytt

Åkte till farsta idag med mamma. Kollade runt i affärer och vi båda hittade äntligen lite fina höst grejer. Har en hel lista på grejer som jag vill ha. Haha man kan aldrig ha för mycket kläder. Köpte också lite grejer som jag ska ha i skolan. När vi åkte hem tänkte vi ta ett dopp i sjöängen, men såklart var det alger i hela sjön så det skippade vi. Nu har jag precis käkat middag och ska snart göra mig i ordning för trääning. Efter det ska jag träffa Dawid och förhoppningsvis ha myskväll. Imorgon ska jag in till stan och shoppa lite till :)
Hörs imorgon. Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder tack! gärna på allt du shoppat under sommarn, kul att se:D

2010-08-13 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0