"Vi ses imorgon älskling"

.. ÅH! Nu är det inte långt kvar. Pratade precis med min saknade pojkvän och orden på min rubrik var det sista han sa innan han stängde av sin dator. Nu har det gått 17 dagar sen han åkte iväg och imorgon kommer han äntligen hem.

Sitter nu i skolan och måndagar är den bästa dagen på hela veckan. Den enda dagen vi har sovmorgon, och den enda dagen som man faktiskt behöver sovmorgon (ifall man haft en hård helg). Har nu turism med Marja och hon pratar om när hon var i Spanien, intressant... Efter skolan ska jag träffa Linda och efter det ska jag hem till familjen Fredriksson och käka middag tillsammans med Dawids föräldrar och Qela. Kommer säkert bli jätte mysigt och trevligt, det blir det alltid. Skulle egentligen ha tränat idag, men eftersom jag fick sitta ute och vänta på mitt tåg som var försenat så åkte jag på en rejäl förkylning. Kul. Jätte kul. Sover förmodligen över hemma hos Dawid idag, ska ju åka till arlanda imorgon vid 6 tiden tillsammans med Dawids föräldrar och då är det skönare att sova kvar hos honom än att dom ska behöva åka och hämta mig. Så imorgon kommer jag vara med Dawid hela dagen. Så det blir ingen uppdatering då. Hoppas alla får en bra dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0