Underbart väder och jag mår bättre än någonsin

Igår fick jag äntligen träffa min älskling. Blev så himla glad när vi träffades på flygplatsen. Gårdagen spenderades till att mysa och bara vara med varandra. Och att fixa Dawids iphone, haha! Och jag har verkligen världens bästa pojkvän, utan tvekan. Han hade köpt 3 stycken URSNYGGA ringar till mig, asså jag typ dog när jag fick dom. Så jävla fina, precis i min stil och i rätt storlek. Dawid känner mig bättre än vad jag trodde, haha! Fick också en as snygg t-shirt och ett vykort. Är helt kär ringarna och t-shirten, och det gulliga vykortet. 
Tack igen baby, du är bäst!

Gud va underbart väder det är ute! Jag, tjejerna i klassen och resten utav skolans elever har spenderat alla raster på skolgården. Fotboll, vattenpipa och musik som spelas i högtalare runt om skolgården, åh bättre kan det inte bli. Allting är så himla bra just nu, fan va jag älskar livet och allt som hör till. Nu sitter vi i klassrummet med alla fönster öppna så att solen får komma in, slutar snart och då ska jag och Nathalie shoppa lite i farsta och sen sätta oss på en uteservering och njuta av det fina vädret. Vid 4 blir det utvecklingsamtal och jag är inte ett dugg nervös, skolan går som på räls så vi lär bara gå igenom mina betyg och sen är vi klara. Efter det ska jag hem snabbt för att byta om och sen åka hem till Dawid, han och jag ska vakta Nicole hela kvällen så vi ska först vara hos han så hon kan få leka med Bowie, sen vid 7 så går vi tre hem till mig igen, nattar Nicole och så ska jag och älsklingen titta på Get rich or die tryin' med 50 Cent. Så det är vad jag ska göra idag, vi hörs imorgon. Pussar


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Puss... Skönt att du fått träffa Dawid, WOW fina presenter du fått:-)

Jo, hur gick med utv.samtal? Hoppas POSITIVT kommentar från lärarna. :-p



Pappsen :-) ILY

2010-04-14 @ 21:21:05
Postat av: Erica

Ja dom var hur fina som helst, du ska få se sen! :)

Utvecklingsamtalet gick hur bra som helst, eller det tog 10 minuter och sen var vi klara. Gerd (min mentor) sa att det inte fanns så mycket att prata om eftersom jag är en av dom i klassen som har bäst betyg och att allting såg riktigt bra ut. Så det känns hur bra som helst! Kan berätta mer sen :)

PUSS älskar dig!

2010-04-15 @ 13:55:17
Postat av: Pappsen

Hurra... PUSS!!! Jag måste behärska mig tills den dagen jag får höra... det blir säkert gamla nyheter :-D



Pappsen ILY

2010-04-15 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0