Nordiska museet kan ta sig någonstans

Jag är så himla trött. Jag hostar och nyser hela tiden. Att vara allergisk mot pollen och samtidigt vara förkyld är ingen höjdare. Sen blir det ju inte bättre av att min astma medicin är slut både hemma hos mig och den jag har hos Dawid, så jag kan ju knappt andas. Efter lunchen så åkte hela klassen in till stan för att gå på studiebesök på Nordiska museet. FYFAN va tråkigt det var, så fort guiden började prata ville jag bara hoppa från första bästa bro. Efter typ 5 timmar av att ha lyssnat på hennes ointressanta information så fick vi äntligen åka hem. Ligger i min säng nu och håller på att somna när som helst, så jag ska lägga mig och sova till typ kvart över 8 och sen ska jag på träning. Efter min träning kommer Dawid hit och sover här med mig. Gooooos! Hörs lite senare gott folk, pussar och kramar.

Bilder från idag på några från min söta klass och på en osminkad ersti.
(det är ju tur att Dawid iallafall tycker att jag är söt osminkad)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0