Tänk så fel man kan ha

Igår var jag så nöjd över att jag bara skulle behöva jobba med min redovisning idag på resursdagen. HAHA där trodde du allt fel Erica (haha varför pratar jag om mig själv i 3dje person?). Jag fick minsann skriva en uppsats på engelska om ett land (jag e inte ens klar), jag började på min svenska redovisning och examinerades på information & layout, fick för övrigt vg där så det var ju iallafall ett plus. Så att jag ska chilla i soffan idag kan jag ju fet glömma, idag måste jag göra klart min svenska redovisning och skriva klart engelska uppsatsen. När jag är klar med det ska jag poppa popcorn, duscha och pussa sönder Dawid. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0